Comunicat de la suspensió Festa Major de Vallclara 2020

11/08/2020 Actualitat

Comunicat de la suspensió Festa Major de Vallclara 2020

Des de l’Ajuntament de Vallclara, preocupats per l’evolució de la COVID19 al nostre entorn, i després de realitzar les gestions necessàries i preveient que seria complicat mantenir amb plenes garanties de seguretat els actes en principi organitzats, s’ha cregut que el més convenient era suspendre l’edició d’aquest any, per responsabilitat i prudència.

Atesa la situació i amb l’objectiu de minimitzar el risc de propagació del virus, per acord de tot l’equip de govern s’adopta la mesura de suspendre els actes de la nostra Festa Major per evitar mals majors.

Des de la tristesa que ens genera haver de prendre aquesta decisió a última hora, però que ha estat presa des de la ferma convicció que el que ha de prevaldre és la seguretat de la ciutadania, volem manifestar el nostre immens agraïment a totes les entitats, voluntaris i voluntàries, treballadors i treballadores municipals i a totes aquelles persones que any rere any col·laboren i participen en la nostra Festa Major.

Esperem poder tornar ben aviat a la normalitat perquè la nostra Festa Major torni amb tota la força i la il·lusió l’any vinent. Mentrestant, us recordem la importància de seguir les indicacions de les autoritats sanitàries amb l’ús de la mascareta, la neteja periòdica de mans, i el respecte i manteniment de la distància social.

Està a les nostres mans aturar el virus, siguem responsables.

Les festes i la cultura són un vincle necessari a la nostra societat i la Festa Major forma part de la nostra identitat.

Visca Vallclara i visca la Festa Major!